poniedziałek, 13 stycznia 2014

100 lvl.

 Tak... Już zmiany ... W nocy z niedzielę na poniedziałek pożegnaliśmy stare MSP. Znowu zmiany i znowu większa część nas uważa, że są złe. A prawda jest taka, że prędzej czy później, przyzwyczaimy się. Niestety to trochę potrwa :/  Jak na razie daję Wam kilka screenów i postaram się Wam to wszystko wyjaśnić...


23 level. Wcześniej miałam 17 więc 17 - > 23 . Zbierając informacje z forum i widząc po sobie sugeruje, że levele podnoszą się o ok.7. 

Cieszycie się...  Niestety jeszcze ok. 90 leveli przed nami.

Fame teraz liczone są w procentach. Niestety moderatorzy wciąż pracują nad zmianami co kwestionuję po braku naliczania fame. Paski jak stoją tak stały!

Kolejna rzecz, wiąż nie wiadomo czy leveli jest na pewno 100. Np. ALAKINGA ma dopiero (biorąc, że leveli jest 100) 60 level, ale i tak wyprzedza nas o dobre dziesiątki!

Osobom, którym brakowało do maksimum 2-3 leveli są wstrząśnięci, tak jak z resztą ja.
Prawdopodobnie jak do 25 brakowało nam 3 lvl to teraz 30, jak 2 to 20, ale to i tak jest jedna wielka tajemnica :/

Sumując. Zmiany nie podobają mi się. Nie mówię, że są złe. Są tylko inne i tego właśnie wszyscy się boimy :/



4 komentarze:

  1. Tak jak ja patrzyłem, to różnie jest z tym podnoszeniem lvl. To chyba działa w ten sposób że zliczają Ci wszystkie zebrane przez Ciebie fame i według tej ilości przydzielają odpowiedni lvl. To by było logiczne, bo przecież nie wszystkie 25 lvl skoczyły aż na 40 lvl. To jest moje zdanie, nie wiem czy tak jest na serio.

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo wiesz ja ogólnie mam takie sensowne myślenie XDDD

    OdpowiedzUsuń

Blog się podoba ? :) Dołącz do obserwatorów! Polub na Fs i asku ! udostępnij <3