sobota, 18 stycznia 2014

Informacja

Hej. Więc.. nie ma mnie już dość długo ale nie żyje, spokojnie: D. Mam najzwyczajniej więcej obowiązków. .. i nie ma mnie jak zwykle w weekendy (treningi) ...
Aco do msp.. zrobiło się nudno. ., te 100 lvl. .. no cóż połowa znajomych odeszła,  połowa wciąż walczy. .. to tylko gra ale z dusza xd. Tylu graczy,  tyle kasy na nich poszło. .. twórca gry zarabia kokosy a my tracimy kase na coś co przecież nie istnieje .. no. .. może trochę do mnie dotarlo coś co mama m próbowała od początku powiedzieć. .. no bo. .. to coś nieistniejącego. .. tyle życia ba to tracimy,  krótkiego życia jakby nie było. ..

Post informujący nam czy długi bo jestem na telefonie ale informacje zawierał xd. Nooo. To pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog się podoba ? :) Dołącz do obserwatorów! Polub na Fs i asku ! udostępnij <3