sobota, 11 stycznia 2014

Uh.

 Tak jak nie obiecywałam ;D robię post specjalny.
Post o tematyce wcześniejszego bloga właściwie C:

A więc, pisałam sobie z jakimiś dziećmi, które uważały mnie za swoją jakąś tak e-przyjaciółkę (tak, wiem bawi, mnie też haha xd) i powiem Wam, że nigdy więcej ;d

Ohohohoh. Teraz dlaczego ... A dlatego, że jakieś niedorobione były ;--;

Może to głupie ale: Włazisz na telefon, pobierasz MSP, robisz screeny, wszystko spoko, dodajesz je na bloga, opisujesz, wchodzisz następnego dnia na bloga, otwierasz to co zrobiłaś, a ty kaa boom! Wszystko szlak jasny trafił! Dlaczego? Jeden z współpracowników dodał swoje niedorobione screeny ;3
  + zamazał je najlepiej jak potrafił, jednym słowem MASAKRA ;----------;

 Ich nazwy to między innymi: Czarna Zue (czy coś tam, ch*j wie), 1adrianna1 (czy jak to się tam nazywało) i kilka innych ;)  Dorobiona może tam Lewa tylko była. No nic. Nerwów już nie mam ! Idę się wyspać bo jutro gram mecz! ;*


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh.. Nie mam słów. I ch*j. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha. Chcesz udawać owieczkę? Jakoś to ci nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanko mam: Po co tu weszłyście? Przecież Wasz blog jest taki ''Zajebisty'' :)

    OdpowiedzUsuń

Blog się podoba ? :) Dołącz do obserwatorów! Polub na Fs i asku ! udostępnij <3