niedziela, 17 listopada 2013

Newsy z mojego zycia xd

Witam kochani ;3 Bardzo przepraszam ze nic nie pisałem, ale mam problemy w domu i mama odcioła mi interent ;o Teraz tylko w mc'donaldzie albo u kolegi moge xd A jak ona sie dowiedziała to szlaban na wychodzenie z domu ;-; Mam nadziejej ze nie dowie sie gdzie chodze po szkole.... xd
Dotego czasami po szkole pracuje nad moim zdjęciem z imieniem. Tak jak ma Cytaldenia. <3
W następnym poście będę juz go mieć c;

Jeszce wam opowiem o moich szkolnych problemach... :
Więc, w szkole mnie przezywają i wk*rwiają jak nwm co ;-; Ja chciałem im pokazać co umiem, i pobiłem kazdego który mi coś zrobił. Oczywiśćie, zostałem zawiueszkony na tydzien. Potem nie chodziłem do szkoły, bo sie bałem ;-; dlatego nie mam juz interentu w domu ;CCCC Zaczełem chodzić do szkoły, i gimbusy mi juz nic nie robili B) Dziewczyny zaczynały do mojego domu chodzić i takie tam... xd Poznałem Weronike, fajna dziewczyna :3 Przychodzi do mnie prawie codzienie. Mama sie cieszy, i moze bede miec neta spowrotem :D Do tego czasu, bede pisać posty w Mc'Donaldzie ;c Jprdle... ale sie najem :DD

Papappapa ;****

/Kamil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog się podoba ? :) Dołącz do obserwatorów! Polub na Fs i asku ! udostępnij <3