poniedziałek, 28 października 2013

Nonono

   No no no sieemaa !
 Mam se doła - 'taka tam' norma - xd. No mam nadzieję  że niedługo poznamy nowego autora ( jak raczy zaakceptować klucz ) - ma chyyba na imię Kamil xd ( wnoszę z nicku ) ... Ale sam się przedstawi  ... chyba .... Heheszki <3
 Zauważyłam że jestem bardzo blisko z autokorektą ._.
Więc ja idę miętolić moją .... Qfa ... Jak to ... OROGRAFIĘ! Właśnie 


 No a tak w PS.
 Czy tak się wita Olifkę ?!  Olifka załamana wow , biedna Olifka wow , co teraz wow ...
Za dużo bestów tak troszeczkę 

    Ale po 2 miesiącach nie obecności tak mnie witacie ? Zero komentarzy , 4 obserwatorów ( nie to że was nie doceniam ♥ ) i nie udostępniacie ? Grr :C



 No to, no to, no to dzb <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog się podoba ? :) Dołącz do obserwatorów! Polub na Fs i asku ! udostępnij <3